Kontakt:
Historia Szkoły:
Dokumentacja:
|
§ 11. PODSUMOWANIE KOŃCOWE.
Szkoła prowadzi i przechowuje dokumentację zgodnie z odrębnymi przepisami.
Statut wchodzi w życie po zatwierdzeniu przez Radę Pedagogiczną.
Zmiana statutu szkoły następuje w trybie przewidzianym dla jego uchwalenia.
Zgodność z prawem sprawdza Kurator Oświaty.
Tryb wnoszenia zmian do statutu:
Organy uprawnione do wnioskowania w sprawie zmian statutu szkoły:
Wnioski w sprawie zmian w statucie wnoszone są do przewodniczącego Rady Pedagogicznej.
Dyrektor szkoły na najbliższym posiedzeniu Rady Pedagogicznej przedstawia wnioski w celu zmian postanowień statutu.
Projekt zmiany w Statucie przedstawiony jest do uchwalenia Radzie Pedagogicznej na jej najbliższym posiedzeniu, po zasięgnięciu opinii Samorządu Uczniowskiego oraz Rady Rodziców.
Od momentu uchwalenia zmiany, staje się ona prawem.
Rada Pedagogiczna zobowiązuje dyrektora do ujednolicenia treści statutu.
Dyrektor szkoły
mgr Alicja Chodała
Przewodnicząca rady pedagogicznej
Publicznej Szkoły Podstawowej w Okole
Powrót
|
Nasze Sukcesy
Dodatkowe zajecia edukacyjne
|